31 Temmuz 2010 Cumartesi

Benzetiyorum


Artık sen yoktun
Ve ben
enseme konan sineği
topraktan yeni çıkan çiçeği
ağaçtaki ekşi bir eriği
peşimden koşan -sen sevmesen de- yavru bir kediyi
gıcık herif messiyi bile
sana benzetmeye başladım.
........................
Çünkü benim görsellerimde tek kayıt sendin
Sanki diğer her kız Yıldız Tilbe gibi
Nasıl desem... Ben ayıkken bile güzeldin
........................
Elbet bu "ota boka benzetmeler" geçecek
Hiçbir şey kaybolmuyor sadece alışıyorsun bu da bir gerçek.


Atalay Ateş

5 yorum:

  1. Sanki diğer her kız yıldız tiğbe gibi.Tututum bunu süper :O)

    YanıtlaSil
  2. Önemsemenin dorakları derken?Çakamadım mevzuyu?

    YanıtlaSil
  3. diğer her kızın yıldız tilbe olması için aşırı önemseme gerek :)

    YanıtlaSil
  4. Anladım şimdi önemsemenin anlamını

    YanıtlaSil

Bütün şarkılar O'nun içindi.

Bütün şarkılar O'nun içindi.
Ve hepsinden şaşırtıcısı hala anlamamış olman seni ne kadar çok sevdiğimi...