15 Ekim 2010 Cuma

Selam

Bana elini uzatmıştı
tokalaşmak için

ben de elimi uzattım
saniyelik hayallere dalmak için

eli minnacıktı
biraz terliydi
ama çok güzeldi

o benim
için
elini tutmak için yanıp tutuşmak

ama arkadaşça bir tokalaşmaya razı olmaktı
elini tutarken içten yihuuu diye bağırırken

dıştan hiç belli edememekti
ona deli gibi sarılmak isteyip

o tokalaşma sayesinde
yüzümde
o
şapşal gülümsememeyle 2 hafta dolaşmaktı
mal mal güzelciğe bakıp
elini bırakamamaktı
zaten elini ilk o çekti ve
çaresizce gittim
ama gerçi rüyamda hiç bırakmadım

5 yorum:

  1. Güzel şiirinden sonra en dwvdiğim oldu.duygularını ifade tarzın ilginç bu da yazdıklarına egzantirik bir hava veriyor.Tebrikle,oyuna devam...:O)

    YanıtlaSil
  2. inadına devam:) sağol tırtıl üstad yorumların için de :D

    YanıtlaSil
  3. :O)Evet devamı bekleniyor...

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim samimi bir şeyler okumak güzel

    YanıtlaSil

Bütün şarkılar O'nun içindi.

Bütün şarkılar O'nun içindi.
Ve hepsinden şaşırtıcısı hala anlamamış olman seni ne kadar çok sevdiğimi...