29 Aralık 2013 Pazar

Ah Eric. Sorunlu herif. Keşke sana daha az benzesem.

Evdekilerin kendi aralarında geçen konuşmalardan gerçek annesinin Pat olduğunu çıkardı. Pat, kocası ve iki çocuğu onları ziyarete geldiği bir gün, annesinin karşısına çıktı ve, "Artık sana anne diyebilir miyim?" dedi. Pat’in dokuz yaşındaki Eric’e cevabı, mesafeli karakterine uygundu: "Hayır. Bence anneannen ve dedene, anne-baba demeye devam edersen daha iyi edersin."

Eric Clapton:

"Layla’yı, Pattie dinleyince George’u terk edip bana gelsin diye yazdım. İşe yaramadı."

"Sevdiğim insanın benle bir ilişki istemediğini bilmek beni ona bağlardı"

"Onu görür görmez, alışılmadık bir güzelliği olduğunu düşündüm. Gördüğüm en güzel kadındı ama olay sadece görünüşü değildi. Daha derinde bir şey vardı. Aklımı başımdan alan tüm varlığı ve duruşuydu. Onu istememin bir nedeni de, benim istediğim her şeye sahip bir adama ait olmasıydı. Aynı duyguyu annemin diğer oğlunun oyuncaklarına bakarken de yaşardım." 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bütün şarkılar O'nun içindi.

Bütün şarkılar O'nun içindi.
Ve hepsinden şaşırtıcısı hala anlamamış olman seni ne kadar çok sevdiğimi...