23 Ekim 2010 Cumartesi

Bugün yolda

Bugün yolda
küçük sevimli bir köpek gördüm
henüz çok küçücüktü çok sevimliydi
kahverengi tüyleriye
oyuncak bebekler gibiydi
keşke benim olsa dedim

ne garip oysa
hayatımda gördüğüm en sevimli köpeğin

başına sinekler üşüşmüştü
çünkü ölüydü
ve katili
onu orda bırakıp gidecek kadar ibneydi

23 yorum:

  1. o tür insanlara mı zavallı hayvancığa mı acımak lazım? :S

    YanıtlaSil
  2. Otür insanların davranışlarını kınıyorum ve onlara acıyorum evrimlerini tamamlamamışlar acısını da başka şeylerden çıkarıp tatmin olma çabası içinde kıvranıp duruyorlar.Hyvancığa gelince de ondan özür diliyorum ruhunu uğurlarlarken umarım insallığı affeder

    YanıtlaSil
  3. sen ne yapardın o hayvancığa bunu yapanları bulsan

    YanıtlaSil
  4. en fazla plakalarını alırdım. bence soru yanlış o hayvana ben çarpsam ne yapardım olmalı soru.

    YanıtlaSil
  5. Duyarlı olurdun diye düşnüyorum.Şeherli olduğuna göre sende akraba mı çıkıcaz düşman mı bakalım

    YanıtlaSil
  6. İyiymiş... (O:

    YanıtlaSil
  7. Adalıydım ama karşı yarım adada yaşıyorum..;o)

    YanıtlaSil
  8. bu çok açıklayıcı oldu sağol :D o ada kıbrıs mıydı? yoksa türevi bir şeyler mi?

    YanıtlaSil
  9. DÜŞMAN DA OLSAK KAFA DÜŞMANDIK YAA ayni adadanız

    YanıtlaSil
  10. youtube dan bir bak Buz gibi bira-derler(dedi ne haber?dedim iyidir)keyifi bir şarkı

    YanıtlaSil
  11. dürüst olmak gerekirse içimdeki bira sevgisi geçici olarak devre dışı :D

    YanıtlaSil
  12. İç demedim ki dinle dedim ben çok eğlendim.

    YanıtlaSil
  13. ben genelde içmeyi tercih edenlerdenim daha doğrusu içerken dinlenecek şeyler dinleyenlerdenim :D

    YanıtlaSil
  14. yabancılardan bob dylan, eric clapton hayranıyım.
    genelde yabancı slow rock dinlerim. türklerden tabiiki teo. :D yabancı şarkıları seviyorsun top 40 listeme bakmalısın.

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. mail yoluyla :D baykurabiyecanavari@gmail.com bu adrese mail atarsan mail adresine gönderebilirim.

    YanıtlaSil
  17. Sanırım olmadı

    YanıtlaSil

Bütün şarkılar O'nun içindi.

Bütün şarkılar O'nun içindi.
Ve hepsinden şaşırtıcısı hala anlamamış olman seni ne kadar çok sevdiğimi...